Μια διακριτή ποσότητα (discrete quantity) μπορεί να λάβει μόνο συγκεκριμένες, ξεχωριστές τιμές.
Παράδειγμα:
Ο αριθμός των μαθητών σε μια τάξη μπορεί να είναι μόνο θετικός ακέραιος — όπως 20, 21 ή 22 — αλλά ποτέ 20.5 μαθητές.
Γι’ αυτό, ο αριθμός των μαθητών θεωρείται διακριτή ποσότητα, καθώς το σύνολο των πιθανών τιμών δεν είναι συνεχές.
Αντίθετα, το μέσο ύψος των μαθητών σε μια τάξη μπορεί να πάρει οποιαδήποτε πραγματική τιμή μέσα σε ένα εύρος — π.χ. 1,65 m, 1,753 m, 1,8 m. Επομένως, το μέσο ύψος είναι μια συνεχής μεταβλητή (continuous variable), γιατί οι πιθανές τιμές της σχηματίζουν ένα συνεχές σύνολο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου