EisatoponAI

Your Daily Experience of Math Adventures

🧮 9η Ημερίδα για τα Μαθηματικά στις Πανελλαδικές Εξετάσεις – Γιαννιτσά 2025

 

Η Ομάδα Μαθηματικών Γιαννιτσών, με την υποστήριξη της Συμβούλου Εκπαίδευσης Μαθηματικών Πέλλας, Αρχοντίας Γραμματικοπούλου, διοργανώνει για 9η συνεχόμενη χρονιά την Ημερίδα για τα Μαθηματικά στις Πανελλαδικές Εξετάσεις, την Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2025, στις 10:45 το πρωί.

📍 Χώρος διεξαγωγής:
Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων του Πνευματικού Κέντρου Γιαννιτσών
(Κ. Ασμανίδη 10–12, Γιαννιτσά)
Η είσοδος είναι ελεύθερη.

👉 Μπορείτε επίσης να την παρακολουθήσετε ζωντανά στο YouTube
📘 Δείτε το Event στο Facebook
🖼️ Αφίσα Εκδήλωσης
🎯 Banner

🗓️ Πρόγραμμα Ημερίδας

🕓 10:45 – 11:00

Έναρξη – Χαιρετισμοί

🕕 11:00 – 12:30

Πανελλαδικές Εξετάσεις 2024: Στατιστική Έρευνα και Μελέτη Αποτελεσμάτων των γραπτών των Μαθηματικών του 53ου και 66ου Βαθμολογικού Κέντρου Θεσσαλονίκης

Μέρος Πρώτο (11:00–11:45): Από το Α ως το Β – Θεωρία και βασικές γνώσεις
Μέρος Δεύτερο (11:45–12:30): Από το Γ ως το Δ – Ανεβάζοντας το επίπεδο

Εισηγητές:
Μελίνα Ασκητά, Μαθηματικός 4ου ΓΕ.Λ. Ευόσμου
Παντελής Βενάρδος, Σύμβουλος Εκπαίδευσης Μαθηματικών Δ. Θεσσαλονίκης
Δημήτρης Μπαρούτης, Μαθηματικός 3ου ΓΕ.Λ. Σταυρούπολης
Ηλίας Πρωτιβιώτης, Μαθηματικός 4ου ΓΕ.Λ. Ευόσμου
Ιωσήφ Ρωσσίδης, Μαθηματικός 1ου ΓΕ.Λ. Ευόσμου
Νίκος Χατζημανώλης, Μαθηματικός 1ου ΓΕ.Λ. Νεάπολης

🧾 Περίληψη:
Η ανάλυση των γραπτών των πανελλαδικών εξετάσεων προσφέρει πολύτιμα δεδομένα για τη διερεύνηση των αιτιών που οδηγούν σε χαμηλές επιδόσεις. Οι αιτίες αυτές συνδέονται με διδακτικές και μαθησιακές δυσκολίες που ξεκινούν από προηγούμενα εκπαιδευτικά στάδια. Η μελέτη των θεμάτων και των επιδόσεων αποτελεί τεκμηριωμένο εργαλείο για τη βελτίωση της διδασκαλίας και την αναβάθμιση της μαθηματικής εκπαίδευσης.

🕛 12:30 – 13:15

Τα θέματα και οι επιδόσεις στις πανελλαδικές εξετάσεις του 2025 ως πλαίσιο συζήτησης για τις επερχόμενες αλλαγές στη διδασκαλία των Μαθηματικών
(Νέα προγράμματα σπουδών και θεσμός του πολλαπλού βιβλίου)

Εισηγητές:
Γιάννης Θωμαΐδης, Δρ. Μαθηματικών – τ. Σχολικός Σύμβουλος
Δημήτρης Μπαρούτης, Μαθηματικός 3ου ΓΕ.Λ. Σταυρούπολης

🧾 Περίληψη:
Οι επιδόσεις στις πανελλαδικές αποτελούν εργαλείο αξιολόγησης της διδασκαλίας των Μαθηματικών. Το ζήτημα αποκτά ιδιαίτερο ενδιαφέρον ενόψει των νέων προγραμμάτων σπουδών (2023) και του θεσμού του πολλαπλού βιβλίου (2027–2028). Η παρουσίαση επιχειρεί ανάλυση των θεμάτων και των επιδόσεων του 2025 και συνδέει τα συμπεράσματα με τις προκλήσεις της νέας εποχής στη μαθηματική εκπαίδευση.

🕐 13:15 – 13:30

Ερωτήσεις – Συζήτηση

Ρώτησε το Math Oracle Mathematical Duel
Ανακάλυψε μαθηματική σοφία!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

🧠 Ask the Math Oracle 🎲 Random Puzzle ✍️ Inspire me