Τρεις μαθητές – τρεις ρυθμοί επίλυσης!
Ο καθηγητής έδωσε στους μαθητές του λυκείου μια σειρά από προβλήματα με συγκεκριμένη προθεσμία. Τρεις συμμαθητές αποφάσισαν να λύνουν καθημερινά σταθερό αριθμό ασκήσεων, αλλά με διαφορετικό ρυθμό.
- Ο Κάρολος λύνει τον ίδιο αριθμό προβλημάτων κάθε μέρα.
- Ο Κρίτων υπολόγισε ότι αν έλυνε 2 προβλήματα περισσότερα από τον Κάρολο ανά ημέρα, θα τελείωνε 3 ημέρες νωρίτερα.
- Ο Ματθαίος θα λύνει 2 προβλήματα περισσότερα από τον Κρίτωνα και θεωρεί ότι θα τελειώσει 2 ημέρες αργότερα από τον Κρίτωνα.
Πόσα προβλήματα είχαν συνολικά να λύσουν οι μαθητές;
📌 Σκέψη
Θέτουμε άγνωστα για τον ημερήσιο ρυθμό του Κάρολ και εκφράζουμε τους άλλους δύο ρυθμούς σε σχέση με αυτόν. Έπειτα, χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες για τις ημέρες ολοκλήρωσης και διαμορφώνουμε σύστημα σχέσεων. Η λύση οδηγεί σε συγκεκριμένο αριθμό συνολικών προβλημάτων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου